• Home

nedeľa, 23. augusta 2015

Letní obľúbenci



Ahojte!
Dnešný článok už z dovolenky, na ktorú ma nenapadlo ai prednastaviť príspevky, lebo "tu určite chytí wifi". Mama má také staré htc čo vždy chytí internet a cvíľu to fakt vyzeralo, že pôjde iba na ňom. A moja mama že- veď pokojne sa na mojom mobile prihlás na svoj mail...vôbec ti nebudem čítať maily... A tak som si pomyslela, že tak blog bezo mňa chvíľu vydrží...
Ale nakoniec sa mi tablet šťastlivo pripojil a môžem pridať článok o produktoch, ktoré som si cez leto tak obľúbila, že som si ich zobrala so sebou aj sem.



Tento peeling od Clean & Clear mám veľmi rada, lebo je neskutočne hrubý, je ho v nádobe dosť a má takú neurčitú vôňu, že podľa mňa nemôže nikomu prekážať.
A je tu aj sprchový gél od Balei z limitovanej edície, ktorý možno už mnohé z vás majú, ale ja ho milujem ešte špeciálne preto, že som ho vyhrala na kupón od Cinema City (zdá sa mi, že niečo také prebiehalo aj v Česku, ale so Cinemaxom). A vzhľadom na to, ako často chodím do kina by som čakala, že vyhrám aj niečo iné ako desaťkrát "veľký popcorn za cenu stredného". (A kamarátka, ktorá bola dva razy, hneď druhý krát vyhrala balíček od Avonu...) Ale keď som ho už konečne vyhrala, nesmierne ma to potešilo.

Medzi ďalšie produkty patrí tento balzám na pery z 99% prírodných látok, vyrobený vo Francúzku. Dala mi ho teta a je to fajn alternatíva od eosu a babylips. Vôňa nič moc, ale je to prírodné...
Ďalej tu je bezfarebný lak na nechty, ktorý som použila aj s nálepkami na nechty ale je pekný a nechty sa po ňom krásne lesknú aj bez nich :)

A posledná je táto trblietavá linka od Essence, ktorú som v Prahe používala (keďže na kozmetiku nebolo veľa miesta) ako linku, tieňe aj špirálu.


Tiež ste si cez leto obľúbili nejaké produkty?

Katherine

9 komentárov :

  1. Nepoužívám přes léto moc jiné produkty než během roku, každopádně jsem se neobešla bez balzámu na rty s SPF a termální vody :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nejako nerozdeľujem produkty podľa roku, ale článok je super :D

    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Baleu mám a super! :) Krásně voní ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zbožňujem sprcháče od Baley :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty gely od balea vždycky úžasně voní♥ jinak moc pěkný článek:-)

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten Balea sprcháč vypadá velice lákavě♥
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. celkom ma zaujal ten balzam na pery, škoda, že je až z Francúzska :D a máš krásne prstienky <3
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jsou to pěkné věci, zaujali mě stříbrné linky, dalo by se s nimi udělat velmi pěkné líčení...např dvojté linky. Bože, musim je mít :O :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť