• Home

nedeľa, 2. augusta 2015

NOTD- Invisible Neon


Ahojte!
outfity o nechtoch tu často nebývajú a nehodlám to veľmi meniť, ale pri tom nekonečnom čase v Dmku (možno poznáte) som sa ocitla pri Essence nechtovej časti regála a po asi troch rokoch som si kúpila nálepky na nechty. A -toto bude neuveriteľné- prvý krát som ich použila! Vážne, mám x nálepiek na nechty, y bločkov a z ďalších vecí ktoré som nikdy nepoužila.
Ale späť k veci.


V lete som mala plánované krikľavo fialovo-modro-červené nechty. Ale nič- samy sa nenalakovali. Dokonca som si svoje pazúriky- ktoré mi prvý krát výnimočne vyrástly- ostrihala na kratučko a nalakovala priesvitným lakom. Niekomu to určite príde vkusné, ale ja sa úprimne nepoznávam.
Keď som ale uvidela nálepky na nechty- svietiace v tme- to už znelo viac ako ja. Bola tam aj kolekcia Good girl- s bielymi mašličkami, kvetinkami a srdiečkami, alebbo Bad girl- s čiernymi mašličkami, kvetinkami a mašličkami. Takže ak by ste si také chceli kúpiť, tak dávajte si pozor, čo vyberiete, lebo niečo také vašu osobnosť môže zásadne ovplyvniť :D

P.S. Mám ask! Neviem na čo som si ho založila, ale ani neviem, prečo som si ako malá kúpila 40 petshopov v zľave. Asi kvôli tomu,že som ľudom sama nemohla klásť otázky :D Takže keby vás niečo- hocičo (som zvyknutá na tie najdivnejšie otázky- teda dávať ich....) zaujímalo, pýtajte sa :)


Používate nálepky na nechty? Alebo niečo čo svieti v tme? :)

Katherine

11 komentárov :

  1. jéé, mala si to ale odfotiť aj v tme :D
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skúšala som, ale sú to také fakt nejasné škrvrny :D

      Odstrániť
  2. Super nápad, ale mě se vždycky ty samolepky hned sundají:(:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preto som ich ešte pre istotu prelakovala a zatiaľ to drží :D

      Odstrániť
  3. najradšej mám jednoduché, jednofarebné nechty, ale aj tieto vyzerajú veľmi zaujímavo ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj zlaté nálepky:) ale mne nidky nevydržia dlhšie ako 5 minút..

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, ty vypadají skvěle :))! Vůbec si teď nehty skoro nelakuji, kvůli práci :(, ale dnes se na to asi vrhnu, povzbudila jsi ve mně lakovací náladu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada :) Tiež ma niekedy vezme lakovacia nálada :D

      Odstrániť
  6. Tak to je super cute :)

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty oči mi připomněly jednu postavičku z The Amazing World of Gumball :D

    OdpovedaťOdstrániť