• Home

streda, 26. augusta 2015

Praha ♥

 Ahojte!
konečne pridávam fotky z Prahy, ktorá sa mi neskutočne páčila a dúfam, že sa tam ešte čoskoro dostanem. Teda plánujem aj ďalšie výelety, ale Prahou som bola dosť prekvapená. Musím sa priznať, že som čakala, že to nebude až také... odlišné. Jasné, za československa som nežila, ale väčšiu polovicu literatúri a filmov ktoré som za život videla a čítala bola v češťine, takže som to nikdy nebrala ako niečo také neznáme ako Anglicko alebo Francúzsko. Ale Praha je iná. Je taká živšia...




Najprv som si myslela, že vám sem pridám xy fotiek z chrámu sv. Víta, ale nakoniec som sa vás toho rozhodla ušetriť a dávam iba chabých 5, lebo je (neprvadepodobne) možné, že nie všetci zdieľajú moju lásku k barokovým stavbám...

A takýto opacha chrlič sa na nás díval, kým sme čakali v rade...



V parku pri Petřínskej rozhľadni sme našli bludisko... ktoré sme so sestrou rozhodne celé neprešli... vážne...
A ďalej tam  bola aj zrkadlový labirint- čo som si samozrejme povedala, že mňa nedostane, ale keď som sa chvíľu nedívala na zem, kde zrkadlá vyrastajú, skoro som do jedného vrazila....


A toto je tá najlepšia, najdokonalejšia zmrlina, akú som kedy jedla- konkrátne banánová, ktorá chutí presne ako banánový milkshake :3

No a keďže sme v piatok a sobotu prešli Hradčany, Karlov most, rozhľadnu aj Václavské námestie (kde sme zhodou okolností narazili na Dúhový pochod- no kto by to čakal?) a vlastne väčšinu pamiatok, ktoré sme chceli vidieť, v nedeľu pred obedom mi mama dala sprievodcu, že nech nájdem niečo, čo chcem ísť pozrieť. A prvý mi padol do oka židovský cintorín (neviem prečo, ale strašne sa mi spája s Nástrojmi smrteľníkov) a tak sme sa vydali do židovského mesta.

A asi... prvý krát v živote som si dala Hamburger (lebo Mcchiken v mcdonalde sa určite neráta...) v Staromestskom pivovare. Dokonca aj s tou profi paličkou v strede a bol neskutočne dobrý. Bol dosť široký, takže som nevedela, či ho nemám jesť príborom (tak mi prosím teraz nehovorte, že sa príborom jesť má, lebo sa budem stračne hanbiť...) ale nakoniec som ho zobrala do ruky a... vyzerala som ako také prasiatko, ale nič čo by prúd hadice nevyriešil...

Takže toľko k tomuto nádhernému mestu. Ešte neviem, kam sa vyberiem budúci rok- na viacerých blogoch som videla fotky z Budapešti, a je to tam tiež nádherné. Alebo by možno stálo zato spoznať Viedeň lepšie, ako keď som tam pred pár rokmi šla iba do oceánia.

Kam ste cez prázdniny cestovali? Aký používate kondicionér? (To s článkom nesúvisí, ale chcem vyskúšať nejaký nový, tak ak nejaký obľubujete, napíšte mi ho prosím do komentára) :)

Katherine

18 komentárov :

  1. Určitě ti nebude vadit, když tě opravím, ale chrám sv. Víta je v gotickém a novogotickém slohu ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite mi to nevadí :) Som sa o tom dohodovala s učiteľkou angličtiny a zostala som taká zmätená, že som rada, že ma niekto opravil :D

      Odstrániť
  2. zbožňuji Prahu, moc moc, takže fotky jsou nádherný :)! Snad mi to vyjde se tam než začne semestr ještě podívat :)!! Jinak to potom vidím až na Vánoční trhy :D!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju Prahu! A i když strašně ráda poznávám nová místa, odtud mě prostě nikdo nedostane! Historické centrum je úžasné a mám tu ráda prostě všechno. Jasně, v každém větším městě se najdou problémové menšiny, zloději a tak, ale stejně. Prima, že se ti výlet líbil :) Vídeň mám v plánu taky, ale číslo jedna v pořadníku je aktuálně Řím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V Prahe som už nebola strašne dávno, no niekedy na jeseň by som to chcela zmeniť a ísť sa tam znova pozreiť. Je to nádherné mesto a vždy, keď na nejakom blogu si pozerám takéto fotky, hneď mám chuť tam ísť. :)) Viedeň je skvelá a Budapešť tiež odporúčam. Bola som tam ešte ako malé dieťa a potom minulé leto sme sa tam zastavili asi od polnoci do tretej cestou do Chorvátska a musím povedať, že to tam milujem. Rozhodne by som chcela zažiť ten nočný život! Všade tam boli ľudia a zabávali sa. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi trochu pripomína nočné Grécko. Aj tam do rána fungovali kaviarne a boli v nich ľudia, počúvali hudbu.... Dobre vedieť, že je to aj bližšie. Teraz by som tam šla ešte radšej :)

      Odstrániť
  5. Krásné fotky, to sis výlet určitě užila :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsem ráda, že se ti naše Praha líbí :) Já ji upřímně miluji <3 Zrovna dnes jsem tam strávila celý den....kde jsem zažila něco kouzelného (článek u měna blogu) :)
    Fotky jsou moc pěkné ;)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dúfam, že ti tú zmrzlinu necapli tak ako to vyzerá na obrázku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Raz som tam bola, ale hned by som sa vratila s5 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky :D do Prahy by som určite raz chcela ísť :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prahu som vždy navštívila v zimných mesiacoch. Snáď niekedy sa mi podarí aj na jar, či leto. Fotky sú krásne, rovnako ako samotná Praha. :-)
    V pondelok končí u mňa letná súťaž. Môžeš vyhrať pekné ceny, takže ak máš záujem súťažiť, neváhaj a zapoj sa. Si vítaná. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovedaťOdstrániť
  11. V Prahe síce žijeme asi 11 rokov, ale nikdy ma svojou krásou neprestane prekvapovať a udivovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nice post! loving the review!
    i love your blog, follow for follow BLOG AND FB? let me know.

    Abarajando

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jsem moc ráda, že se ti u nás líbilo :)) V Angelatu mají opravdu božííí zmrzlinu :)) Jinak teď používám kondiciónery od Aussie a jsme moc spokojená, jen teď nevím, jak se přesně jmenují :(

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Prahu mám veľmi rada, veľmi pekné fotografie! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o DEICHMANN KABELKU, ktorá sa koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Praha je TOP TOP TOP :3 A dúhový pochod bol skvelý :D tiež som tam bola :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť