• Home

pondelok, 17. augusta 2015

Tričko pre blogera je tu :3

Ahojte!
konečne som tu z Prahy, o čom teraz nebudem písať, lebo by to bolo fakt na dlho, lebo je to jedna trápna situácia za zákonom schválnosti, tak o tom chystám samostatný článok alebo video.

Takže dnešný článok bude o tričku od shirtinator. Minulý pondelok- 10.8. mi prišlo mailom, že zaevidovali moju objednávku, v stredu- 12.8.. že je vyrobená a posielajú mi ju a v piatok... ju môj otec zobral, a položil na postel, kde ma balíček čakal do včera večera. Takú rýchlu službu som fakt nečakala- to by som si ju objednala o tri dni neskôr, aby som hneď dala recenziu.Aj keď sa cez prádzniny nikto nikam neponáhľa, nemohla som sa dočkať, kedy svoje tričko uvidím, hlavne keď som ho už mala doma u seba.
A ak ste čakali nejaké sassy tričko- čo som čakala aj ja- tak to tak úplne nie je, keďže som sa ako 98 percent času nechala inšpirovať Disney motívom a tentokrát týmto obrázkom-
 



Myslím, že všetci poznáte Šklíba- o čom vždy rozmýšľam, či je aj v slovenčine, keďže obidva diely Alice som videla v češtine (mimochodom, ak by vás to zaujímalo, natáča sa aj druhý hraný diel :3) ale znie to fajn, tak ani slovenský preklad nehľadám :D A neviem presne povedať, či je to moja obľúbená postava (lebo tých je veľa) ale fakt ho zbožňujem, takže už s ním mám aj tričko :)

Tričko je zabalené v obálke, a je k nemu pribalená papierová minipríručka, ako sa o tričko starať. Je to jeden z mála prípadov, čo si návod fakt prečítam, lebo som si tričko zamilovala a nechcem, aby sa mu niečo stalo. :) A navyše, návod je fakt prehľadný. Bola by som si ho obliekla hneď dnes, nie iba na odfotenie, ale má sa pred prvým nosením vyprať, tak snáď zajtra :D



Nie, ani by mi nenapadlo nevyužiť zadnú stranu, takže ako správna 9 ročná frozen fanúšička som si na chrbát dala Disney logo s Disneylandom :D


 A až teraz pri pridávaní fotiek mi došlo, že high waist nohavice asi neboli veľmi dobrý nápad, ale tak viete si predstaviť, že bez tej spleti pod látkou by to vyzeralo ešte lepšie.
A skoro by som zabudla, som veľmi spokojná aj s veľkosťou. Nosím S, ale kvôli prsiam som si objednala M a aj keď mi je na páse trochu veľké, je (na prsiach) neskutočne pohodlnné.

Možnosť vytvoriť si tričko ma veľmi potešila (ešte viac, keď ho na sebe aj môžem vidieť) a stránke  shirtinator za to ďakujem.

Máte tričko s podobným detským/infantilným/fandom motívom? :)

Katherine

29 komentárov :

  1. Moc hezké tričko sis navrhla!:) sluší ti
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O možnosti vytvořit si tričko jsem už slyšela, je to podle mě super nápad i jako dárek třeba :) Moc hezké tílko. Stávám se pravidelným čtenářem :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaaa krásne tričko!! :) ono sa natáča aj druhý diel Alice :-O tak to sa mega teším to som nevedela. Je to jedna z mojích obľúbených rozprávok.
    A áno mám aj ja jedno s takým detským motívom a je jedno z mojích najobľúbenejších ...Mickey Mouse :3 ľúbim veľmi to tričko a nemienim sa ho vzdať :D
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa na to strašne teším :D Mali by tam byť aj tí istí herci :3
      A Mickey Mouse tričko som tiež mala, ale vyrástla som z neho, musím si nájsť nové :D

      Odstrániť
  4. Zezadu je opravdu krásný, vypadá jak od Disneyho, to přesně miluju! :))
    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway (vpravo v menu)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie :) A tiež milujem veci od Disneyho :3

      Odstrániť
  5. jakožto fanynka alice taky musím ocenit motiv :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jé, to je super. já o téhle akci slyšela, ale zatím jsem tomu moc nevěnovala pozornost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jé to tričko je super, asi si taky budu muset nechat nějaké vyrobit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Už som rozmýšľala o tom, že by som si aj ja také vyrobila, no nevedela som, čo naň dať. Toto je lae fakt skvelý nápad! :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super triko :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super triko :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pěkné tričko sis vytvořila. Já byla taky velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tričko se ti povedlo. Trikanator je hezký nápad, asi si také nějaké tričko vyrobím.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ajáááj Cheshire cat :D
    Mne tento týždeň prišlo tretie pokračovanie EAH tak som zvedavá na tento Wonderland diel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super! :) Na ten som už dosť zvedavá :3

      Odstrániť
  14. Jéé, to je super, hlavně skvěle zvolený citát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Naprosto parádní tričko :3 já sama mám spoustu takových "infantilních" triček hh ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc krásné tričko :3
    Myslím, že snad ani nemám tričko, na kterém by nebyl dětský motiv :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. so beautiful! love this dress!


    http://www.heygoodtimes.com

    OdpovedaťOdstrániť