• Home

sobota, 8. augusta 2015

Tričko pre blogera

Ahojte!
že neuhádnete o čom je dnešný článok? Prvý krát som túto akciu videla u Genevry ale pomyslela som si, že pri mojom šťastí keď sa zapájam do akcii tak to netreba ani skúšať, ale potom som to videla aj u Primadonny, tak som si povedala, že prečo to neskúsiť. A neverili by ste (verili), ale vyšlo to! Hneď na druhý deň mi od stránky shirtinator.sk/prišiel mail, že moju žiadosť prijali a že si môžem vytvoriť vlastné tričko-a deň na to som si to aj všimla, keďže mi to mail neviem prečo zaradil do správ od sociálnych sietí. Ale späť k tejto úžasnej akcii. :)

Už dlhšie som si chcela vytvoriť vlastné tričko, lebo tie v obchodoch so srdiečkami typu "love you" alebo ešte lepšie "love you 4evr" mi proste nesedia. A ani tie ohrané frázy ako "YOLO" a "SWAG" takže tu je pár tričiek ktorými som sa dala inšpirvať pri tvorení (z Weheartit)-

/MagicWand Outfits
✨✨✨ Cute as f**k



Ale vy určite poznáte tie zaujímavé tričká s vtipnou potlačou, tak poďme k tomu, ako som jedno sama začala vyrábať. Na stránke sa k výrobe trička dostanete veľmi jednoducho a k tým ženským tričkám jediným kliknutím. Najprv som si pozrela tabuľku veľkostí, začala sa merať, potom mi došlo, že sa merať nemusím, tak som začala merať tričká ktoré mi perfektne sedia.  Keď viete aká veľkosť vám sedí, stačí zakliknúť a pokračovať v tvorení.



 A môžete si predstaviť, aký som mala problém vybrať si strih, lebo aj tých tu majú neúrekom


Vytvoriť si môžete tričko s fotkou, textom alebo motívom a vybrať si z tých ktoré sú už nastavené, alebo nahrať aj vlastný. Fantázii sa rozhodne medze nekladú :D
 


Shirtinator sa mi zdá veľmi prehľadný a vytváranie trička je s ním fakt jednoduché. Pre kreatívne duše, ktoré chcú urobiť sebe alebo niekomu inému radosť ako stvorené. Samozrejme, že moje tričko vám ešte neukážem, to až keď mi ho prinesie pani poštárka :)

Katherine

26 komentárov :

  1. Skvělá akce! Těším se na tvé tričko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super inšpirácia! a som zvedavá na tvoje triko :)
    pozývam na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezký článek , jestli se chceš účastnit Giweavay ! podívej se na můj blog !
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už hrozně dlouho si chci nechat vytvořit nějaké tričko, ale ty ceny nejsou až tak malé, tak se trochu bojím, abych to nezvrtala. Každopádně jednou jsem našla obrázek trička, po kterém moje srdce zatoužilo a naštěstí jsem ho našla na ebay! (http://forgiveyou.com/wp-content/uploads/2014/06/Grey22.jpg)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je úplne super tričko! :D Ja zbožnujem fandoms tričká, hlavne marvel :)

      Odstrániť
  5. Vypadá to opravdu skvěle. Taky bych šla do nějakého svého origoš trička...ale bojím se kvalit :D Na to tvoje jsem hodně zvědavá, už se těším na článek ;)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tiež som zvedavá na kvalitu. Mala by byť bavlna :D

      Odstrániť
  6. Příjde mi to super si vytvořit tričko podle sebe:) Těším se na tvé.)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nice post, happy Sunday!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To druhé čierne tričko "Brutus is..." je bombové. Úplne super, teším sa na článok už o tvojom vlastnom. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nápad je to hrozně super! :) Taky mi ty trička z obchodů lezou na nervy. Nápisy, které ani pořádně nedávají smysl... Těším se až ukážeš co sis navrhla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ooch, tak na tejto stránke by som sa poriadne vybláznila a jedno by mi určite nebolo dosť
    dúfam, že ti tričko príde skoro, teším sa naňho!
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úžasný nápad! Nemám ráda komerční trička z obchodů a tohle je super způsob, jak si udělat vkusné originální tričko :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Není to špatný nápad. Mě už taky nudí ty komerční nápisy na tričkách, která jsou bez fantazie a má je pomalu každý blb -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super! Jsem zvědavá na to tvé :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie tričká sú skvelé :-) Brala by som všetky!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Už aj ja dlhšie rozmýšľam nad tým, že by som sa zapojila do tejto akcie! :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  16. plánujem si spraviť vlastnú potlač na tričko, však za pomoci nažehľovacích papierov, tak uvidíme, či mi to výjde :P.
    tieto stránky sú naozaj super vec, ale všetky sú nesmierne drahé, lacnejšie to človeka výjde vo fotoslužbe... :).
    inak, teším sa na tvoje triko :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to želám veľa šťastia. :) Určite to bude vyzerať super. Aj ja by som to skúsila s tými papiermi, keby som ich vedela zohnať :D

      Odstrániť
  17. Tričko som si takisto dala vytvoriť a som sním maximálne spokojná :) Takéto stránky su naozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. to je super! jsem zvědavá na tvé tričko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak to je super! :) Já bych nad tím ale asi strávila týden :D
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jsem hodně zvědavá na to tvé třičko! ☺ Líbí se mi takové nápisy, pár takových mám :-) (hipstreme.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. super special color combination but I like the dress!

    http://www.backpackbagchanels.com

    OdpovedaťOdstrániť