• Home

štvrtok, 20. augusta 2015

Unboxing- obaly na mobil z Aliexpress


Ahojte!
Musím v najbližšej dobe spraviť nejaké Movie tips, lebo som dnes bola už druhý krát na Mission Impossible- Národ grázlov, ale zatiaľ nechcem prezrádzať, čo si o tomto absolúne úžasnom filme myslím. Takže zatiaľ len o obaloch na mobil z Aliexpressu. Ak čakáte (čo asi nečakáte) jednoduché, jednofarebné obaly, tak sa mýlite.  Veľmi milo ma prekvapili- aj keď som to tak trochu  čakala, keďže som ich objednala hneď 5.



Obaly mi prišli v typických vyblednutých oranžových sáčkoch a niektoré- asi tie krehkejšie- mali na sebe bublinkovú fóliu.

Od jedného dodávateľa som objednala dva takéto nádherné obaly- Šklíba a Sullyho z Monsters. a.s. Bola tam možnosť aj tigra z Macka Pu. Po tričku, ktoré som si vyrobila už dobre viete, ako zbožňujem takéto veci, tak ma za to snáď nebude odsudzovať :D. Obidva sú gumené, takže keď prestali tak zvláštne smrdieť novotou, boli perfektné aj z estetickej aj praktickej stránky, lebo mobil sa v tom zaručene neobyje.


Ďalší prišiel tento trblietavý, z ktorého samozrejme začnú po čase padať trblietky, preto som neobjednala tyrkysový- aby som sa k nemu príliš nenaviazala, keď sa aj tak zničí. (áno, sú ľudia, ktorí sa naviažu ku krytom na mobil...) Takže zo všetkých obalov, čo mi prišli, by som tento hodnotila najhoršie, ale je aj tak fajn a trblieta sa :3


A posledné boli tieto dva, ktoré prišli tiež spolu, aj keď to som nečakala, lebo som si nevšimla, že by boli od toho istého výrobcu. Každopádne, až na to, že Harley (tá červená postava) nie je vidno oko, som s nimi neskutočne spokojná. Povedala by som vám o nej viac, ale určite sa obajví v Get to know my faves, takže zatiaľ tu nechám len tento úžasný obal s ňou a Audrey Hepburn :)


A tu sú všetky moje lásky po kope. Obaly na mobil sú taká moja droga, takže keď mám konečne mobil na ktoré sa dajú kúpiť obaly- Samsung Galaxy S4 mini, nič ma nemôže zastaviť a určite ešte nejaké doobjednám. :D

Preferujete jednoduché obaly na mobil, alebo so zábavnou/filmovou potlačou? :)

Katherine

30 komentárov :

  1. Tak to jsou boží kryty! Hlavně šklíba ;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, tak ten obal s Audrey Hepburn je úplne úžasný! :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great items! such a lovely blog

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nechápem ľudí čo majú veľa obalov na mobil :D ja mám jeden už rok! ale tie posledné dva sú naozaj vydarené :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super kryty, já mám doma gumového tygříka a hranolky:D

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten modrý je skvělý. Já ráda objednávám z aliexpressu kryty na mobil. Objednávám převážně jednobarevné, ale nevadí mi i s nějakým vzorem.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem pro jednoduché obaly a nebo retro!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No tak prvé dva sú super ♥ ja mám teraz s morskou pannou ale budem mať nový mobil takže momentálne neobjednávam kryty ale keď bude nový tak zas plánujem mať tak 300 krytov s ušami :D ale tieto gumené jak aj Cheshire cat tak tie sú najlepšie len ak majú uši napr. tak sa to trhá.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Budu si teď pořizovat nový mobil, tak určitě mrknu i na nějaké kryty. Třeba ten s Audrey vypadá suprově. Cena je asi taky milá, že?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné :) teda sú tam určite rôzne možnosti, ale sú tam aj neskutočne lacné. Ale treba si dávať pozor, lebo ako som zistila, keď nejaký stojí 2 eurá, zvyčajne je tam ešte 1 euro poštovné :D

      Odstrániť
  10. Peknééé peknééé aj ja sa musím po nejakom popozerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja mám rada aj jednoduché obaly, vyzerajú celkom tak "profesionálne", no také tie veľké, farebné, s nejakým motívom sa mi páčia najviac! Z týchto určite tie prvé dva a potom obal s Audrey Hepburn. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc se mi líbí ten se Šklíbou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sully vede u mě :D Na mě jsou to docela kýče, ale je to milá záležitost :P
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. škoda že na môj starý telefon sa takéto veci neoplatí kupovať :D čakám kedy sa rozpadne že si konečne môžem kúpiť nový :DD
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Obaly na mobil si nekupuju jinde než na Ali nebo Ebay. Vždycky perfektně sedí a jsem s nimi spokojená. navíc stojí pár špů, takže je můžu i často měnit, když se poškrábou :)
    Jinak Sully rozhodně vede! :D
    Michelle B :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jak mě jenom štve, že na můj mobil se žádné obaly nedělají :/ capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. tam jsem nikdy nenakupovala, ale když vidím ty nádherné obaly, prostě musím! :D no a s Audrey mám peněženku, to by se k sobě pěkně hodilo :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Skvelé obaly! Ten s Audrey je úplne úžasný! Z Aliexpressu som si objednávala len raz kryt na môj starý telefón, bol to iba taký jednoduchý ružový. Teraz, na iPhone, mám biely s mini cupcakes ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jééééj, ty jsou senzační, mám taky ráda kryty :)! Též mám nějakou svou sbírku :D! Tam jsem nikdy nekupovala, ale nakupuji taky přes nět občas, když nějaký pěkný vidím :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Díky bohu za ali, jinde už ani obaly ani fólie na telefon nenakupuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Na Mission Impossible jsem taky byla a byla jsem z toho naprosto nadšená, protože je to naprosto úžasnej film :D. Ali je na obaly prostě nejlepší, sice se na to musí čekat, ale stojí to za to, sama už mám dva a možná přibudou i další :D. Jinak se mi nejvíc líbí ten s Audrey :).
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ten s aundrey je super, takový mám obraz :) na ali taky kupuju kryty :D
    Zvu tě na mou Giveaway o Nude Tude ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásné kryty hlavně ten s tou Audrey! Já mám ráda buď jednobarevné nebo s motivem napr. kyticky :))


    umaleslecny.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť