• Home

utorok, 11. augusta 2015

Video #2 Keď plány nevychádzajú....

Ahojte!
dnešný článok bude zase video, ktoré mi napadlo spraviť, keď som si pozerala zoznam plánov na leto. Prekapivo som ešte nestihla ani také príjemné veci ako maratón X-men filmov, ale sú tu aj ďalšie- ktoré som dala do videa. A okolo víkendu by mi malo prísť vlastné tričko, článok o tom ale bude až v pondelok, lebo na víkend ideme do Prahy. Pre väčšinu ľudí to nie je nič mimoriadne (hlavne pre blogerky, ktoré tam bývajú), ale ja som vážne zvedavá, hlavne na katedrálu sv. Víta, Václava a Vojtecha, lebo som zaťažená na barokové stavby a bola som tam že fakt dávno- keď ma zaujímali iba detské časopisy (W.I.T.C.H) publikované v češtine..
A aj keď v Prahe nie je nič čo by ste nepoznali, rozmýšľam, že by som odtiaľ spravila prvý vlog a potom uvidím, či by som mohla aj z Chorvátska. Potom sa už možno konečne dostanem k článku o mojich nových krytoch z Aliexpressu, na ktorý sa tak teším.
Takže to je k dnešnému článku/videu všetko, dúfam, že sa vám bude páčiť, s takýmto videami som ešte nerobila, tak uvidíme, ako to dopadne :D

Poznáte v Prahe nejaké zaujímavé miesto (obchod/kaviareň/hocičo) okrem tých známych čo mám v sprievodcovi? :)

Katherine

17 komentárov :

  1. Já v Praze byla jen 3x, z toho 2x jen na nákupy:D takže můžu doporučit max. Palladium:) užij si to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Praha je mé rodné město..takže jsem tam každý týden alespoň jednou :) Nikdy jsem nemusela ČR...ale nad Prahou si zakládám...a čím víc stárnu tím radši ČR mám :)) Doufám, že se ti u nás bude líbit :)) Koukám, že naše léto je hodně podobné...hlavně běhací bod :DD
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že nie som jediná, čo v lete zanevrela na behanie :D A ďakujem. Myslím, že nie je možné, aby sa mi to tam nepáčilo :)

      Odstrániť
  3. Moc pěkné video, jinak já se od září do Prahy stěhuji, tak to snad vyjde, už se na to těším :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to želám veľa šťastia, určite to bude super :)

      Odstrániť
  4. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e da dica também. o vidéo ficou show
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to já Palladium zas vůbec ráda nemám, pro mě je nejlepší asi Chodov :)
    U mě na blogu je giveaway - www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kokos tie špagety :D :D
    Ale inak som na tom dáko podobne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelé video, naozaj ma pobavilo! :D Tiež som si dala mnoho letných predsavzatí a zatiaľ som splnila asi 7 z nich (a to som si ich dala asi 30)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. V Praze bych si zašla do prodejen Lush, Clinique a Kiehl´s a taky Body shop, protože to snad jinde v republice nemáme :-(

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  12. haha super video :D s tou telkou to poznám aj s tým behaním s tým rozdielom, že som mohla ísť behať aj keď neboli také teplá a aj tak som nešla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hahaha, to video je super, úplně jsem se u něj nasmála :D hlavně ty špagety hahahah :D :D :D jůů, jako malá jsem taky četla časopisy Witch, to byla moje závislost :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som veľmi rada :D A vedela som, že nemôžem byť jediná, lebo Witch je proste kvalita :D

      Odstrániť