• Home

pondelok, 21. septembra 2015

Dni Marianne


Ahojte!
dnes s takým aktuálnym príspevkom- darčeky k nákupu k dňom Marianne. Ale ak to náhodou niekto nevie, na Slovensku boli až tento víkend, takže snáď až tak odveci nie som.
A úprimnú sústrasť tým, ktorí sa stále nevžili so školou tak ako ja- dúfam, že nie som jediná, ktorá sa učí celý víkend na tri písomky a potom v pondelok poondí všetky tri.... Stáva sa.
No ale späť k dňom Marianne, z ktorých nemám -okrem dvoch jednofarebných podprseniek- nič , až na darčeky, ktoré boli k piatim účtom zadarmo. A hej, sú tam aj darčeky za nákup v Marionaude (asi). Ten neopísateľne krásny pocit, keď máte konečne chubby stick- aj keď len testerku a viete posúdiť, či si ju potom kúpiť aj celú (odpoveď je áno!).



Na ruke: trbietavá linka, chubby stick, nude rúž a fialový lesk na pery

Takže kozmetika v balíčku je od Artdeco. Teda ten červený lak je od Alessandro, ale ten mi nepríde nič extra. Zato ten tmavofialový lak má dosť zaujímavý odtieň aj keď výdrž až tak neohuruje. A viete si predstaviť, ako som sa tešila z toho fialového lesku na pery- ktorý taký tmavý v skutočnosi vôbec nie je, ale aspoň niečo, keďže mama odtiaľ (keď vyberala darčeky tak som tam nebola) vybrala jeden rúž a to nude odtieň. Ktorý je samozrejme fajn, ale viete si predstaviť ten výraz, ktorý som jej dala, keď povedala "tam vzadu bolo plno fakt výrazných rúžov, ale to som ani nepozerala"- ja len že, čo je toto za zradu.... Ale aj tá trblietavá linka nie je na zahodenie...(však ma poznáte)  A to mydlo a peeling od Clinique veľmi neriešim, takže keby boli zarážajúco dobré, pridám recenziu.

Tak by som to uzavrala tak, že dni Marianne by mali byť raz do mesiaca, aj keď mám teóriu, že vtedy vždy skryjú to najlepšie oblečenie a preto si neviem vybrať.....

Čo ste si vybrali na dni Marianne? Využili ste darčeky? :)
Katherine

9 komentárov :

  1. To je fakt dobrej nápad :-)) Za mě by taky mohli být klidně každý měsíc... Co ti budu povídat, já nakupovala jak šílená :-)) Koupila sis moc hezké věcičky :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viem, že to dávali v reklame ale moc som to nevnímala. Takže som ani nevedela o čo ide :D už viem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné věci si pořídila :) Já jsem dnů marianne nevyužila, musela bych jet do většího města na nákupy :)

    http://ili-libertad.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vidím, že si tieto dni využila rozumne :-) Páči sa mi tá farba lesku taký jesenný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já dny Marianne taky nevyužila, nějak to prošlo kolem mě a vůbec jsem o tom nevěděla.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne veci :D to toľko tých prsteňov nosíš aj bežne??? :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ochhh neee, tyto články mě ničí, neboť začínám opravdu dost litovat, že jsem letos na ně nevyrazila :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na Dni Marianne som ešte nikdy nenakupovala, ale aj tak závidím Čechom, pretože to majú oveľa oveľa lepšie.
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť