• Home

streda, 9. septembra 2015

Dont overthing, babe

Ahojte!
dúfam, že nie som jediná, ktorá musí furt, ale ustavične, nad niečím rozmýšľať. Spolu s lenivosťou je to jedna z mojich najhroších vlastností. Teda ja to beriem rozhodne ako zlú vlastnosť. Kedže za tých 9 hodín čo teraz trávim v škole nám navalia toľko vecí, robiť si imaginárne scenáre niečoho, čo je absolútne absurdné, vôbec ničomu nepomáha.

Hi!
I hope Iam not the only one, who must constantly, like always, think about something. With lazyness is overthinking one of my worst habits. And with my 9 hours in school, I really don´t need these imagined scenarios about absolutely absurd things in my head...




Nedávno som skúšala meditovať a od myšlienok ako "čo máme zajtra na obed?" som sa dostala k "je lepšie nemať žiadne pocity, ale byť po zvyšok život smutná?"- čo ma napadlo v súvislosti s AHS Coven. A áno, to rozhodne nie sú myšlienky, ktoré by som potrebovala počas meditácie....

I tried to meditate lately and from thoughts like "what´s for lunch tomorow?" i get to "is it better to have no feelings, or to be sad, for the rest of life?"- which came to my mind in conection with AHS Coven. And yeah, that is definitely not something I want to think about while meditating...

A áno, už idem k outfitu, len by som ešte rada napísala jednu vec. Nikdy nikomu nezáviďte. Možno som jediná v blogosfére, korá keď vidí niekoho, kto môže cestovať kedy chce, kam chce, závidí. Tak ticho, ale aj tak. Ak vám to niečo hovorí, tak počúvajte. Máme v triede chalana, ktorý vyzerá, že má absolútne všetko. Určite poznáte tie tipy so super vlasmi, blbými poznámky čo zbalia každú babu. Ale dnes som si až uvedomila, že akokoľvek nad vecou sa tvári, vôbec ho nepoznám, neviem aké má problémy a nemám právo ho súdiť, aj keď sa nechová najlepšie. A nie je jediný. Toľko ľudí, ktorí vyzerajú, že sú dokonale šťastní a majú všetko, a pritom by dali ktovie čo, za to, aby mali to čo my.

Tak a teraz si dá snáď moja myseľ na chvíľu oddych, lebo mám asi 5 predmetov, čo už zameškávam.... (áno, presne preto som článok začala prekladať do angličtiny- ach, som ja ale flákač....)

Zvládate školu, alebo je to pre vás tiež po prázdninách absolútne nepochopiteľné ako pre mňa?

Katherine





17 komentárov :

  1. Keď si rozkliknem fotku má peknú kvalitu ale v článku to vyzerá neostro to je hrozné ako blogger ničí kvalitu fotky v článku....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bože, ani nehovor -_- blogger je taká bitch...

      Odstrániť
  2. Jéé, ještě takové letní fotky :) Teď už by si asi zmrzla :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá sukňa je boží!! :D

    Pozývam ťa, aj všetkých tvojich čitateľov na moju GIVEAWAY !!!!!!!!!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezký outfit, já bych možná jen vyměnila botky :-)

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz
    narablog54@seznam.cz

    Nezapomeňte se zúčastnit GA o 2 keramické dózičky ve tvaru cupcaků: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta sukně je úžasná x)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny outfit, taký dievčenský☺ Ja už som z tej školy mimo..a s tým závidením..našla som sa v tom, ale snažím sa s tým niečo robiť. A meditáciu chcem niekedy skúsiť..nechcela by si spraviť o tom nejaký článok?♥
    Pekný deň♥
    Art Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 A teraz keď hovoríš, tak by to mohol byť celkom zaujímvý článok, tak to skúsim dať nejako dokopy :)

      Odstrániť
  7. Krásný outfit! Sukýnka mi připomíná horké letní dny :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekný outfit, len tie topánky sa mi k tomu nejako nehodia :) inak ti to veľmi pristane ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc hezká sukně :) Takový příjemný letní outfit do horkých dní! The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelé fotky! Do školy idem až v pondelok, no už teraz z toho začínam mať obavy, kedže sa už kopia úlohy :/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne fotky pristane ti to :) A ta suknička ♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť