• Home

štvrtok, 17. septembra 2015

H2O- Just add glitter


Ahojte!
všetci majú teraz také trochu chorobné/depresívne obdobie a ja aj keď mám celkom dobrú náladu som od utorka doma lebo na mňa niečo liezlo- a už nelezie, takže aj keď sa cítim fajn, môžem zostať doma a užívať si zotavovať sa. Tak som okrem 5 hodinového pozerania fashionTV (z čoho som si pripadla trochu zrdogovaná, ale zajtra to určite zopakujem) čas využila na taký menší DIY. 


Je mi jasné, že väčšina ľudí na blogoch preferuje minimalistický štýl a jednoduché doplnky, ale ja si nemôžem pomôcť. #straka Keď ma napadlo dať dokopy moje milované trblietky a tiež celkom obľúbenú organizáciu MI6, nebolo o čom.

Mimochodom, pracujem teraz na takej tej veľkej kruhovej sukni so spodničkou, takže určite mi dajte vedieť, či by vás zaujímala v outfite :)
 
Katherine


18 komentárov :

  1. Jéé, to je krásný :) Taky bych se konečně mohla do ňákýho DIY po letech vrhnout..no jo, ale lenost u mě zatím přebíjí kreativitu :D :)
    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásne :-) Veľmi originálne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to moc pěkné. Outfit se sukní klidně udělej, ráda se podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to pěkný a jsem zvědavá na tu sukni se spodničkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to veľmi pekné :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    POZOR!!!! Giveaway končí už v nedeľu 20.9 2015 !!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty si úplne super! :) veľmi sa mi páči že takto vyrábaš rozne vecičky :) len tak ďalej

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 Teraz som sa k tomu po čase vrátila, ale tak snáď sa už neprestanem :D

      Odstrániť
  7. Je to naozaj super! A veľmi rada by som videla tú sukňu v nejakom outfite, som zvedavá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A to som rada, tak mám motiváciu ju rýchlejšie dokončiť :D

      Odstrániť
  8. Pěkný DIY! Také se v blízké době plánuji pustit do nějakého tvoření :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wooow, jsi úžasně kreativní, to vypadá více než skvěle :)!!!


    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť