• Home

streda, 2. septembra 2015

Liebster Award Tag

Ahojte!
posledné dni som si dávala trochu detox od počítača, keďže sa mi zdalo, že mi s ním zrástli prsty, ale dnes budem zase písať, a konkrétne prvý TAG na blogu. Je to- ako už možno čakáte- Liebster Award Tag! Alex z blogu StyleByMyself veľmi ďakujem za nomináciu! :)


gracewins: Anna Remarchuk - The Beautiful Ones | via Tumblr


11 faktov o mne
1. Ak to nie je tag, nikto zo mňa informácie o mne nedostane. Neviem prečo, nerada o sebe hovorím
2. Dokážem hodiny hovoriť o filmoch (výnimočne aj knihách)
3.Neznášam negatívnych ľudí, ktorí sa moje pozitíva snažia prebiť.
4.Chcem vedieť hovoriť 10-timi jazykmi.
5.Milujem sviečky. Mám ich všade, každé ročné obdobie, a rodičia sa boja, že niečo podpálim.
6. Neznášam hokej a basketbal.
7. Vo vlastnom dome by som chcela mať okná s vitrážou.
8. Elsa je moja obľúbená Disney princezná
9. Môj obľúbený materiál je tyl.
10. Zbožnujem výšky a zábavné parky/aquaparky. Čím vyššie a nebezpečnejšie, tým lepšie.
11.Nemôžem sa dočkať, kedy budem mať možnosť vyskúšať skok s padákom a šoférovať motocrosovú motorku.

A teraz otázky:
1. Kde sa vidíš o 5 rokov?
To je najzáľudnejšia možná otázka, ale dúfam, že v Los Angels.
2. Pri akej hudbe sa ti najlepšie oddychuje?
Pri takej, ktorú môžem aj spievať a nič iné nevnímať. Nie je to žáner, ale pesníčky, ktoré si zrovna obľúbim.
3. Čo by si zmenila na svojej tvári?
Donedávna by som povedala pery, ale vraj sú plné pery pekné, takže by som brala väčšie oči :D
4. Čím si chcela byť, keď si bola malá?
Speváčka, Špiónka...neviem čo ešte. Možno informatička.
5. Aký typ ľudí ťa vie najviac vytočiť?
 Takí ktorí vysielajú zlú energiu. Napríklad dnes som prišla skôr do školy a prvá vec čo som počula bolo ohováranie baby čo šla okolo a hejtovanie na moju milovanú Caru, čo mám zrovna ako pozadie na tablet. Tak ja len že- asi nie, a išla som sa von prejsť. Takým ľudom nepomôže nič, iba sa im vyhýbať, lebo vám vysajú všetko energiu a nervy....
Och a ešte "zbožnujem" keď niekto vidí, že ste pre niečo zapálený a núti vás, aby ste sa kvôli tomu cítili hlúpo, lebo to je detinské, alebo to nie je dosť "v kurze".

6. Čo si ako prvé všimneš na ľuďoch?
To ako sa na mňa dívajú. Ak sa na mňa nedívajú, tak oblečenie, doplnky.... proste aký majú vkus.
7. Čo alebo kto ťa vie najlepšie upokojiť, keď si nahnevaná alebo smutná?
Kto- ja sama. A čo- banánový milkshake, filmy, trblietky, knihy....
8. Koľko strán mala najhrubšia kniha, akú si kedy prečítala?
No... predvčerom som dočítala Mesto skla a to malo okolo 480 strán a to bude asi najviac....
9. Obľúbený filmový žáner?
Asi fantasy. Teda neviem či je rozprávka žáner, potom by to bolo to. Ale niektoré dokonalé filmy sú sci-fi. A veľmi príjemne sa oddychuje aj pri akčných filmoch a westernoch. Nepozerám vlastne len drámy, horory a romantické filmy. Ale asi to bude to fantasy.
 
10. Biela alebo čierna farba?
Čierna.
11. Ktorá známa osobnosť ťa najviac inšpiruje v obliekaní?
Chiara Ferragni. To je jediný instagram, kvôli ktorému zvyčajne otváram instagram. Ale v poslednom čase, keď stalkujem Lily Collins, tak sa mi veľmi páči aj jej štýl obliekania. Ale nie je nikto, kto by ma mohol absolútne inšpirovať, lebo nikto sa neoblieka tak výnimočne- a zároveň nie lacno- ako sa mi to páči.

No, tak toto sú moje odpovede, musím povedať, že to boli fakt zaujímavé otázky a skúsila som tiež nejaké vytvoriť, tak tu sú:

11 otázok
1.Čo by si robila v čase, kedy bloguješ (keby si neblogovala)?
2.Ako by vyzerali dokonalé šaty? (farba, strih, materiál...)
3.Aký jazyk by si sa chcela naučiť?
4.Akú zlú vlastnosť by si na sebe chcela zmeniť a akú dobrú vlastnosť/schopnosť získať?
5. Keby si našla na zemi 100 eur, na čo by si ich minula?
6.Radšej by si sa dotkla hada alebo pavúka?
7. Keby si mala bezchybnú pleť, vieš si predstaviť už nepoužívať kozmetiku?
8.Brala by si súkromnú gymnastickú telocvičňu alebo súkromný bazén?
9.Keby si niekho zabila, kam by si schovala telo/ako by si sa ho zbavila?
10. Veríš v reinkarnáciu?
11.Obľúbený citát?

A nominujem:
Katherine

19 komentárov :

  1. Smím se zeptat, jaké jazyky by ses chtěla naučit? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V poslednom čase ma strašne láka japončina (zdá sa mi, že je lahšia ako čínština), ale som realista (aspoň trochu) tak to vidím najskôr za 10 rokov. Pred tým by som rada dala španielčinu, francúzštinu, taliančinu a také tie jednoduchšie... ale aj arabčina alebo gréčtina by mohla byť zaujímavá :D

      Odstrániť
  2. Ďakujem veľmi pekne za nomináciu :) inak tiez sa chcem spýtať to isté ako v prvom komente :) veľmi ma to zaujalo .. 10 jazykov? Waw.... veľa štastia :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš za čo :) A ďakujem :D Nedávno bolo v časopise, že priemerný slovák može dať 5, tak to ma zaskočilo, ale tak ľahko sa nedám :D

      Odstrániť
  3. Dobré otázky som zvedavá čo zo seba vypotím :D Teším sa na tú s vraždou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som si myslela :D Tá otázka je aj tak len zásterka, lebo potrebujem rýchlo tipy :D

      Odstrániť
  4. Musím říct, že tenhle tag už mi připadá trochu ohraný, ale tvoje otázky jsou bezva (ta s mrtvolou :D ), takže moc děkuji za nominaci, to si užiju! :)
    10 jazyků, to je velký cíl.. jakou část už jsi splnila? :) S těmi svíčkami tě chápu, vždycky to vytváří takovou relaxační atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že zaujali a nemáš za čo :) A už som dala... neviem či sa ráta slovenčina a češťina, ale ak áno, tak to by boli 2, potom angličtina a nemčina, teraz som sa začala učiť ruštinu, tak možno bude čoskoro "5" :D Ale potom sa asi uberiem k polštine, tak to by mohlo byť čoskoro aj 6 :D

      Odstrániť
  5. Také miluju svíčky, za každého ročního období:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Elsu mám taky moc ráda, pojmenovala jsem po ní svoji kočku :3 Ale s těma výškama bychom se moc nepochopily, teda... :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nemáš za čo :-) Skvelé odpovede! Držím palce nech ti výde LA :-) Neznášam rovnaký typ ľudí a bohužiaľ, aj ja mám plno takých spolužiačok :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hned jsem musel otevřít instagram a kouknout na Chiara Ferragni :D. A taky jsem ji hned začala sledovat, je fakt stylová a pěkná baba :).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekne ďakujem za nomináciu :D neverím, že práve ja :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Děkuji za nominaci, na mém blogu jsou mé odpovědi na tvé otázky :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taky miluju Elsu! :)) vůbec celou tu pohádku miluju :)) A máme to úplně stejně, také nesnáším negáče, jejich řeči a blbé običeje.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. já naopak hokej a basketbal miluju :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. velmi pekny tag a aj super otazky! inak s negativnymi ludmi sme na tom rovnako :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias :)) http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Your hair is fab. It looks so natural and glossy X


    http://www.2015louisvuittonshop.com

    OdpovedaťOdstrániť