• Home

nedeľa, 6. septembra 2015

Make yourself smile

Ahojte!
prídem si ako absolútna lama, lebo aj keď ostatní už zarezávajú v škole, mne seriózne vyučovanie začína až tento týždeň a som z toho už teraz unavená. Lebo sedieť v škole niekoľko hodín bez toho, aby ste niečo robili je na nič (samozrejme, ako typický študent by som nadávala aj keby som niečo musela robiť...)
A videla som nejaké články na tému- Back to school, ale neviem ako sa dá taký plač a teror opísať slovami, tak ho zatiaľ radšej nepíšem. A bola som pred hodinkou fotiť outfit, ale nefunguje mi čítačka kariet, tak snáď zajtra. Takže to nakoniec asi bude mať niečo so školou. A síce pár tipov ako si zlepšiť náladu.



1. Inšpiruj sa! (čo znie ako dosť kravina, keďže toto má byť inšpiratívny článok a takto by mal iba jeden bod, ale myslím to inak...)
Ak už chcete sedieť smutná pri počítači, tak si aspoň pozrite obrázky/ videá vecí, ktoré sa dajú premeniť na plány a tešiť sa na ne. Áno, stačilo by povedať bucket list, ale to by bolo príliš jednoduché....

Photography

Water!

Sunrise

2. Potešte sa z niekoho iného
Tak toto neviem, či má aj niekto iný, ale ja sa často poteším, keď sa z niečoho poteší aj môj "vzor" /idol. Napríklad keď sa Chiara dostala na Harvard, tak ma to potešilo, alebo keď sa dali Jamie a Lily zase dokopy. Tak z toho som doslova skákala. Áno, možno to trochu hraničí so stalkovaním, ale who cares? :D

(28) Tumblr 

3. Zasmejte sa
Nech som akokoľvek smutná, zničená, nasratá.... sú vtipné obrázky, ktoré mi vytiahnu kútik hore a potom ide ďalší. A ďalší... ne robim si srandu, nie som žiadne monštrum so 4 perami :D takže ak ešte nemáte založenú LOL nástenku na pintereste alebo weheartit, odporúčam spraviť, lebo zlepšuje náladu :D
omg.







Fuck sake grandpa 

 4.Meditujte
Poznám predpojatých ľudí, ktorí si toto nutne spájajú s nejakým náboženstvom, ale toto je podľa mňa "predsudky free zone", takže možem povedať, že meditácia dokonalo vyprázdnuje hlavu a keď ju skončíte, už na tie negatívne veci ani nemyslíte. Ja s tým len začínam, takže neviem dokonalo vyčistiť hlavu, ale už aj tá snaha pomáha :)

 

5. Videá
Toto mi koniec koncov pomáha najviac, ale nebude to nič na tip- obľúbené vlogerky. Keďže to by boli baby z Cup of style, ako jediné youtuberky, ktoré sledujem.... No, to je ale jedno, lebo to som nemyslela. Ako sa na tomto blogu množia movie tips, asi viete, že filmy sú časť môjho náboženstva a vždy mi zlepšia náladu. Ale niekedy na to nemám čas- keďže film má zvyčajne okolo dvoch hodín  a na to čas nie je- takže pozerám krátke scény z filmov alebo seriálov, ktoré by som si chcela pozrieť- fanvids. Určite poznáte (možno čítate) fanfictions, tak toto je podobné, iba že sú tam použité iba scény z filmov s nejakou dobrou hudbou. Teraz ulietavam na mortal instruments a trocha american horror story, takže pozerám fanvids o tom :)

The Mortal Instruments

Viem, že každý sa rozveseluje niečím iným, ale možno, že s niečím z toho sa vie niekto vžiť :D Určite mi dajte do komentára vedieť, čím sa rozveselujete vy :)

Katherine

27 komentárov :

  1. Super článok :) ja to mám podobne skoro so všetkým ako si to napísala :D okrem tej meditácie..to neviem. Neviem meditovať a nechať myšlienky len tak. No u mna ma rozveseluje este kreslenie...teda to ak vidím výsledok čo som nakreslila :) celkovo na každú či dobrú alebo zlú vec mi najviac pomáha kreslenie a ešte aj čítanie a potom hudba a potom všetky tie ostatné veci čo si napísala ty :D
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mi meditovanie robí často problém :D A kreslenie je tiež úžasné, kedysi som k nemu mala bližšie, ale rada by som sa k tomu nejako zase vrátila :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekne napísané, ja som aj celkom rada, že si nepísala Back to school pretože je toho už tak veľa na blogoch, že mi to ide dosť na nervy.
    Napíš, keď nebude u toho taký humbuk. A som zvedavá na outfit. Ja od kedy robím nemám na to vôbec čas ale už sa musím dokopať k tomu dakedy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký článek a krásné obrázky vybrané :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc fajn článek, hodil se třeba i vzhledem k tomu, že jsem nemocná a deprimovaná :D A neboj, školu přežiješ, po čase si zase zvykneš :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to teda dúfam, lebo teraz je to nanič :D A želám skoré uzdravnie ;)

      Odstrániť
  5. More power to you and your blog – you look fab!


    http://www.2015handbagshops.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mě vždy zlepší náladu přátelé a někdy i písničky:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelé tipy :-) Mňa zleší vždy náladu dobré jedlo, teplá sprcha a môj priateľ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Views from first and second photos are amazing!

    I hope that you visit my blog too and stay for longer: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love you eye,so charming.

    http://www.2015shopslvbag.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já v těchto dnech nedokážu najít nic pozitivního a jen se utápím v depresích, začala jsem nenávidět školu (nikdy mi nevadila a teď ruhý týden a už jsem se stihla sesypat? Vážně?! :D) Pomáhá mi poměrně hudba a tvůj bod č. jedna :)
    Krásný článek :P
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, a dúfam, že sa to u vás v škole čoskoro zlepší :) inak tiež mi škola nikdy neprišla tak príšerná ako teraz, no... možno je niečo v ovzduší...

      Odstrániť
  11. Tak to je skvělý článek, jen mi tam chybí hudba, bez ní bych nepřežila ani jeden den ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No, konečně nějaký pozitivní článek, který má souvislost se školou :)) A dost jsem se zasmála, díky moc, je to super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Ďakujem :3 Ani nevieš, ako ma to potešilo :)

      Odstrániť
  13. Člověk musí umět sám sebe inspirovat. Mně vždy pomůžou různé motivační citáty a obrázky.
    Hezký článek. :))
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mne škola ešte vôbec nezačala, takže som v klíídku :D

    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvělý článek. Ta inspirace a určení cilů je moc fajn. :) Já už ve škole totálně umírám a nemůžu se dočkat až tu maturitu pokořím a budu mít klid! Sedět tam od pondělí do pátku několik hodin v kuse už prostě není nic pro mě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tiež mi tá navyváženosť dní v týždni a vo víkende dosť nesedí -_-

      Odstrániť
  16. Moc pěkný článek, vlastně ve všem se shodujeme, takže za mě palec hore :) Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť