• Home

piatok, 25. septembra 2015

Noc výskumníkov (a ako si podpisom pohnevať všetky kamarátky)

Ahojte!
ani nemusím hovoriť, že sa veľmi nestíham blogu venovať, keďže je to dosť jasné, ale snáď, keď budem mať všetky počiatočné návaly písomiek a dokončenie choroby za sebou, bude to ako pred tým. Ale myslím, že sa netreba ospravedlňovať za to, že niekto neprispieva na blog. Keby to nestíhal a nebavilo by ho to, príspevky by boli o ničom, aj keď by boli každý druhý deň....




Ale začínam si prerozdelovať čas a tak ma napadlo, že pridám pár fotiek z dnešnej akcie. Noc výzkumníkov (čo je vlastne od 9:00 do 24:00, ako som zistila večer na letáčiku, ktorý som si na akcii vôbec nepozrela) Neviem, nikdy som na podobnej akcii nebola, ale bol to celkom boom. Celá stará tržnica zaplnená a nie iba hobbitmi- tak v škole voláme všetko pod 140cm. Hnusné, ja viem. Ale nikomu sa tie davy nechce volať milšie, keď sa pred vás v desiatkach vkuse predbiehajú... No to je ale jedno.


Bol tam aj Vlado Voštinár, ale toho sa mi veľmi nechcelo fotiť.... Och a aby som nezabudla, naštvala som všetky baby s ktorými som tam bola podpísaním petície za matematiku na maturite. A ak tu náhodou je ešte niekto zo slovenska, kto nezmaturoval a tiež sa chce na mňa naštvať vôbec nebránim rada by som upozornila, že ja a kamoška sme boli jediné dva podpisi na 4 rozmiestnených podpisových hárkoch. Takže tak. A aby ste si nemysleli, že chcem byť bitch, a len preto, že mám rada matematiku chcem maturitu ostaným znemožňiť. Len keď sa celý život stretávate s tým, že sa spolužiaci na matematike okamžite vzdajú pri ťažšom príklade, so slovami "aj tak z toho nebudem maturovať" a potom je slovensko v matematickej vyspelosti za amerikou, lebo všetci idú na humanitné vedy a matematika ich nezaujíma...


Teraz keď som si uvedomila, prečo som to podpísala, vôbec to ani neľutujem. Ani to, že sú na mňa baby naštvané. Som si takmer istá, že môj podpis nič nezmení, ale ako dospievame, musíme si uvedomovať, že ak v niečo veríme, musíme si za tým stáť. (Aj keď budeme stáť samy....)

P.S. dúfam, že je jasné,že keby tam už bolo ja neviem 10 podpisov (a nie 0), pravdepodobne by som to nepodpísala, lebo nechcem aby sa z matiky fakt povinne maturovalo, len aby to ľudia začali brať ako niečo dôležitejšie (keďže si presne pamätám, ako jedna baba, ktorej matika veľmi nešla, aj keď sme mali dobrú učiteľku, začala k nej o dosť inak pristupovať, keď zistila, že ju môže mať na vysnívanej vysokej škole)

Katherine

9 komentárov :

  1. Přesně tak, naprosto souhlasím. Jinak to musela být povedená akce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já už mám naštěstí dávno odmaturováno, maturovala jsem ještě ze "starých" maturit (ne těch státních) a díky bohu jsem matematiku neměla. Hodně záleží na tom, jakého máš učitele. Ten můj byl neschopný vysvětlit nám "nematematikům" prakticky cokoli, třeťák i čtvrťák mě doučovali kamarádi, protože jsem to z hodin prostě nechápala. Holt někomu to prostě tolik nejde a chápu, že jsou holky naštvané. Podle mě je spíš třeba vyměnit učitele a přístup k učení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľa som o tejto akcii počala, určite tam bolo skvelo :) Uzávam, že vybrať sa cestou napr, matiky je v dnešnom svete rozhodne lepšie, ale zase nie každý na ňu má. Ja tento rok maturujem a maturujem z dejáku a občianky, prečo nie z matiky? Lebo matiku 18 rokov svojho života neviem a tak je to napr. aj z chémiou či fyzikou. A aj keď sa nepresadím, budem mať aspoň v rukách to že som zvládla nejakú vysoku, lebo napr. maturitu či výšku kde matika je, by som proste neurobila,

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej na takú akciu by som išla :) podla mna nemá niekto dovod by na teba naštvaný za to....a ked niekto je tak si može vieš čo :D každý má vlastnú hlavu a vlastné rozhodnutie a je dobre ze si sa nenechala ovplyvniť ostatnými ale ked si to chcela tak si sa podpísala :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľa som počula o tejto akcii, no nemyslela som si, že to môže byť až tak fajn :) A ohľadom tej petície - neviem, či by som niečo také podpísala aj napriek tomu, že matematiku mám veľmi rada. A naopak nechápem, prečo sa dievčatá, s ktorými si tam bola na teba nahnevali.. veď to vôbec nič neovplyvní! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Noc Vědců jsme měli v našem městě taky a ségra to měla ve škole. U nás jsem mohla pomáhat, ale měla jsem pole dance a nechtělo se mi trávit celou noc jako nějakej pomocnej cosi. Jsem v tomhle děsná. Ale asi to bylo zajímavé :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No, tak já patřím bohužel k té druhé skupině.. :D Matika jako taková mi nedělala problémy a vždy jsem se danou látku dokázala skvěle našprtat a potom z testů dostat dobrou známku, ale abych si potom dala všechny vědomosti za 4 roky dohromady, to fakt ne, to bylo nemožné, proto jsem byla hrozně moc šťastná, že jsem z matiky nematurovala :D Ale chápu tě, taky nemám ráda, když se pořád někdo vymlouvá a vzdává to..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. haha, tak tam som bola, ale v Košickej Optime :D pravdupovediac, 3/4 času som behala po obchodoch namiesto toho, aby som bola pod tými stánkami.. :D

    OdpovedaťOdstrániť