• Home

nedeľa, 13. septembra 2015

Slovak open championship

Ahojte!
dnešný článok bude o absolútne úžasnej akcii- cene Alexandra Dubčeka. (Alebo tiež "ako som sa kolosálne strápnila") Celé to bolo pod názvom slovak open championship, ale tak o názov nejde. Boli to proste majstrovstvá v spoločenských tancoch. A možno vás zaujíma, ako som sa tam dostala, keďže som nemala lístok. No, pán, s ktorým sme mali v škole spoločenskú výchovu za nami cez prestávku došiel, že či sa nenaučíme choreografiu, ktorá sa robí v pozadí tých majstrovstiev. A to by som nebola ja, keby som si nepovedala "prečo nie?" tak sme sa s pár babami naučila asi 2minútovú choreografiu cha-che.


A bolo to jednoduché, nemalo sa čo pokaziť. Prišli sme na 18:00, vôbec sme nevedeli, kam máme ísť, tak sme sa vydali hore do tribúny, kde ako sme zistili, mali sme mať biele tričká- čo aj moje dva kamošky mali a ja som tam v farebnej sukni a čiernom tričku vyzerala ako.... No ale neriešila som to, lebo sme boli hore a mohli sme sledovať tie dokonalé trblietavé šaty. Tak neskutočne krásne.
No... a potom nás zavolali, že máme ísť tam dolu k parketu (iba taká zaujímavosť, pred tým ako sme šli dole som si vyskúšala dosť vysoké ihličky, takže cestou dole po schodoch som sa skoro zabila...).

A poslali nás až tesne k pódiu, kde sme sa stretli s druhou skkupinou, ktorá mala s nami tancovať- nás bolo 5, ich 35... A Všetci. V. Bielych. Tričkách. To mi to nemohol nikto povedať?! Ale bolo to ok, lebo som sa zašila úplne dozadu. Najväčší problém prišiel po prvom kroku, kedy som zistila, že máme iné kroky ako druhá skupina. Takže áno- s babami sme vôbec nevedeli čo robiť. Trapas jak svet. Ale všetko by to bolo v poriadku, keby som bola vzadu. Ale vtedy povedali "otočte sa" a až vtedy som si uvedomila, že stojím tesne pred porotou a všetkými tými dôležitými ľuďmi- kde bola aj moja (z ešte dávnych čias) učiteľka tanca. A že "si to prejdeme ešte raz". A keby stál niekto vedľa mňa, možno by to nebolo také trápne, ako keď som bola sama na špici davu, v úplne inom oblečení, ako keby som sa tam zatúlala a nevedala som čo mám tancovať, ani čo sa tancuje....

No ale potom sme dostali všetci energy drinky a mohli sme zostať pozerať tesne pri pódiu a okolo nás chodili všetci tí tanečníci a ja som dávala iba pozor, aby som príliš nad tými šatami neslintala.

Aký máte vzťah k spoločenským tancom? Už ste boli na podobnej akcii? :)

Katherine










13 komentárov :

  1. Ohledně společenských tanců jsem chodila do tanečních, takže závěrečné lekce jako věneček (svatební šaty) a potom ta úplně poslední, kdy jsem měla obrovskou nádhernou sukni....bože chci tam zpět! :) Když jsem dřív tančila a jezdili jsme na soutěže, taky se tam občas nějaký společenský tance objevili :)) A k tomu tvýmu trapásku.... :DD Je to docela vtipný, promiň... :DD Ale pro srandu super, já bych si jí ze sebe rozhodně dělala :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie veľké tanečné sukňe sú proste dokonalé :3 potom sme fakt nevedeli čo robiť a nikto sa nechcel priznat, že nás pozná, tak sme sa tomu museli zasmiať :D

      Odstrániť
  2. Společenské tance miluju! Chodila jsem dříve normálně na kroužek, pak jsem ze zdravotních důvodů musela přestat, ale loni jsem zase začala chodit do tanečních a moc jsem si to užila :) The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, to muselo být fajn :) Ráda se na ně koukám :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hahaha, tak to muselo byť naozaj veľmi trápne! :D Naozaj neviem, čo by som v takejto situácii robila. Nemyslím si, že by som mala odvahu tam ísť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No pre mňa spoločenské tance nie sú :D ani sa mi to moc nepáči možno skôr teda tie svižnejšie ale ja som tanečné drevo neviem si zatancovať ani na diskotéke ale to bude tým, že diskotéky neznášam a radšej budem sedieť na riti sama za stolom ako tento víkend :D aspoň som mala výhovorku, že som šofér :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. síce spoločenské tance naozaj neovládam ale rada sa na ne pozerám, zatiaľ som však na takejto akcii nemala príležitosť byť, väčšinou som ich obdivovala v televízii... už ako dieťaťu sa mi páčil tie krásne kostými a ladné pohyby :) ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Spolenský tanec MILUJU! Tančila bych nejraději pořád. Od nového semestru chceme se spolužákem začít chodit na nějaké lekce latiny:) A už se nemůžu dočkat:))
    Jinak tvůj zážitek opravdu stojí za to. Ale věřím, že i černé tričko se dalo přežít, když si byla na takové události ♥

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som sa kedysi snazila ucit spolocenske tance ale som strasne drevo :/

    Pozyvam na GA o serum na rast rias tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. miluji společenské tance, bohužel se mnou většinou nikdo nechce tancovat :D
    jste šikuly, že jste se tak rychle naučily choreošku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já miluji tyto tance, mohla bych se na ně dívat pořád a všechny obdivovat a slintat nad dokonalýma šatama a postavama :)) A vůbec obdivuji tě, že jsi to nakonec zvládla, mě by asi polil studený pot :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja osobne milujem tance a jednu dobu som dokonca i chodila na spoločenské tance - bolo to úžasné a aj teraz by som bez problémovv na ne začala chodiť, keby bol partner :( Žiaľ, nie je :(

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je krása! Já vždycky záviděla slečnám ty krásné šaty :) ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway!
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť