• Home

piatok, 9. októbra 2015

Don´t even ask....


Ahojte!
Tak tento týždeň (či dva, úplne som stratila pojem o čase..) boli pre mňa úplne zabité. Ach... Celý ten čas mám na nočnom stolíku nachystaný 6. diel Vampírskej akadémie, ktorú som ešte ani kvôli učeniu neotvorila.
No dobre, nerada by som sa tu sťažovala, ale len pretu tu nebol fakt dlho post. Dnešný bude niečo ako mix denníka, recenzia, favourites, motivation, whatever... (a ten budúci už bude snáď normálny)



A rada by som začala úplne top vecou. Áno, trblietavá linka tu už bola, ale tá bola strieborná a táto je zlatá (sooooo diffrent).  A trochu aj po nanesení na viečku páli, ale po chvíli to prejde a čo si budem nahovárať- som straka. Keď sa to trblieta, nie je o čom....
A motivation part tohto článku je, že som ten tip človeka, ktrorý absoltúne, neskutočne neznáša učenie. A v posledných dňoch ma drží nad vodou- ako vec  prvá- táto trblietavá (a občas biela) linka.



No a aby to tu nebolo príliš obyčajné, zamilovala som sa aj do tohto laku od Sally Hansen. Výdržou ma dosť sklamal, ale výzorom (kým držal) si to celkom opravil. Ale už by som si ho sama sebe určite neodporučila, lebo mať na nechtoch niečo také trblietavé dosť rozptyluje (teraz zniem ako 5 ročné dieťa, ale keď sa fakt nechcete učiť, rozptýliť sa dá aj bielou stenou čo sa neraz stalo)


A nedá mi nevyzdvihnúť aj balet- Labutie jazero. Neviem, nikdy predtým som na balete ani na opere nebola, asi kvôli predsudkom. Ale bola to krása. Ak sa v tom vyznáte viac ako ja, tak vám možno niečo povie, že Odettu tancovala Nina Poláková a princa Masayu Kimoto. No tak to bola druhá a tretia vec, čo ma v poslednom čase tešili. A budúci mesiac pôjdem prvý krát na operu- na čo sa až tak veľmi neteším, ale tak uvidíme...



A ďalej ma teší zaváraná kukurica, tutu sukničky (ktoré sa tu čoskoro objavia), akvarely, film Stážista, (na ktorý určite choďte, lebo je dokonalý), wehearit a ten neskutočne dokonalý fakt- že je dnes piatok. Takže hej, posledné dni neboli nič moc, ale o to nejde.

Čo teší vás, aj keď veci úplne nevychádzajú podľa vašich predstáv? :)

Katherine

11 komentárov :

  1. great!
    have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lak sa mi veľmi páči!! A teším sa že ideš na operu :) potom napíš ako sa ti to páčilo :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Třpytky...Velká spousta třpytek! Vypadá to úžasně :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na balete som bola len raz, ale bolo to super a určite niekedy ešte pôjdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem taky na všechno co se leskne a třpytí a ta linka i lak jsou naprosto dokonalá dvojka. Poznám velmi dobře, když si samolibě prohlížím svůj nádherný třpytivý lak na nehtech, usmívám se a nikoho si nevšímám a při představě, že se u toho mám ještě učit? Tak to vůbec nejde dohromady. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeeee,ta linka je bozska i ten lak se mi moc libi :) a uplne te chapu, uceni me taky moc nebavi... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten lak na nechty od Sally Hansen som si kupovala už dávno a tiež som ho úplne milovala. Je však pravda, že už som ho dolho nemala na nechtoch, no aj som rozmýšľala, či si ho dnes nedám. :) Na Labutie jazero chcem ísť už asi dva roky, no akosi to nikdy nevychádza. Tento rok však už sledujem program v divadle a akonáhle to bude možné, som tam! Inak balet obdivujem od detstva, no ešte nikdy som žiaden nevydela. :( ň

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť