• Home

utorok, 13. októbra 2015

Môj malý zázrak na pleť od La Roche- Posay

Ahojte!
už ste niekedy išli okolo ihriska a videli ako sa deti miesto hratia na preliezkach fotia cez selfie stick? Ani ja. Doteraz. Tak snáď to už tak skoro neuvidím.
A už neskutočne dlho (asi 3 týždne) chcem začať pozerať Scream Queens a už vyšiel aj prvý diel AHS hotel, tak mám čo doháňať (ak ste začali sledovať, určite mi dajte do komentu vedieť, aké máte z toho pocity)
Každopádne, v škole to trošičku polavilo- alebo som to začala pomaly, ale isto ignorovať, už ani neviem- a tak som sa rozhodla napísať recenziu na ktorú sa chystám už dlho. A síce na tento krém od značky La Roche.




So značkou už možno nejaké skúsenosti máte, ja som ju našla, keď som na nejakom fóre hľadala dobré značky a produtky na mastnú a zmiešanú pleť. A túto značku mi to vyhodilo hneď niekoľko krát, tak som si povedala, prečo neskúsiť? A tých prípravkov bolo na stránke dosť, ale tento mi tak padol do oka....

A čo to vlastne je?
Cielený korekčný krém (s termálnou vodou z La Roche- Posay) ktorý má hĺbkovo ozdravovať príznaky akné. Nemyslím si, že by som mala akné, ale na každú nedokonalosť pleti - hlavne cez tie dni- som extrémne citlivá, tak som si našla toto, aplikujem to iba na určené miesto na noc (keď je tých bielych bodiek viac, vyzerám akoby som mala ovčie kiahne, tak ešte že ma cez noc nikto nevidí :D) A neviem či sa krém otrie do vankúša, alebo "vpije" ale ráno tam už nie je.


Tááákže- určite odporúčam, chcela som o tom zistiť niečo ďalšie, ale všetko je vo francúžštine, ktorú (zatiaľ) neovládam. Tak všetko čo môžem povedať je, že ak máte drobné aknetické (áno, použijem to slovo) problémy, určite sa oplatí vyskúšať, ale ak je tých nedokonalostí viac, radšej skúste niečo iné, lebo toto podľa mňa už potom tak dobre neúčinkuje....

Aké sú vaše zázraky na problémy s pleťou? Pozeráte AHS hotel/scream queen? :)

Katherine


11 komentárov :

  1. Já teda musím zaklepat, ale jsem ráda, že s akné problémy nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jediná věc, kterou použíám je peeling od Mary Kay :D
    A na Scream Queens jsem se chtěla dívat jenže se pohybuju s komunitě, kde se řeší Lea Michele a pilot sklidil nemalou kritiku, tak uvidíme jak bude čas.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Scream Queens mám zatiaľ pozreté všetky časti a priprav sa na to, že ten seriál nemôžeš brať vážne :D Buď ho budeš milovať alebo naň p*čovať.. nič medzi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na kolik ten krém vyjde? Možná taky vyzkouším! :) Jinak AHS se sestrou taky sleduje, ale zatím jsem na konci Murder House. Jedeme docela rychle, takže Hotel bude brzy :) Přeju hezký den! ♡
    http://itslolagosling.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na stránke bol myslím, že okolo 12eur, ale v lekárni bol za 13, tak si nie som úplne istá :) A to som rada, že nie som jediná fanúšička, aj keď musím varovať, že po Murder House kvalita klesá a nechutnosti pribúdajú :D A krásny deň aj tebe! :3

      Odstrániť
  5. Krém vypadá zajímavě, ale já mám spíš sušší pleť a s akné někdy problém mám a někdy ne, takže pro mě asi moc není :) Máš pěkně nalakované nehty :)
    Na AHS se dívám, ale k nové sérii jsem se ještě nedostala, není čas :D .)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Včera som pozerala akurát AHS hotel :) to bude riadne psycho! :) už sa nemôžem dočkať ďalšej časti. A to s tými deťmi...smutné detstvo. Skm rada ze som sa narodila v dobe v ktorej som sa narodila a nie v tejto a ze som mala aké také detstvo a nepremrhala všetok cas (ktorý tomu venujem teraz :D) na internete. Ked vidím 6 ročné decko ktoré má v ruke iPhone tak mám až tik v oku :D
    http://renkaartandlife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Túto značku som kedysi používala na akné a pomohlo mi dosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rozmýšľam že to vyskúšam, aká bola cena? :)
    Art Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Měla jsem vzoreček tohoto krému a zas tolik mi nesednul. Já bych v dnešní době nechtěla být dítě, když to vidím jak jsou děti akorát všichni zalezlý u počítačů. Úplně si vzpomínám jak jsme chodili s partou dělat si bunkry do JZD, odkud nas majitel stále vyhazoval abychom mu nezapálili budovu. Krásné dětství.. Dnešní deti toto vůbec neznají.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne bohužel nepomáhal, ale věřím, že někomu pomůže :) To jen moje pleť klasicky stávkuje :D

    OdpovedaťOdstrániť