• Home

nedeľa, 18. októbra 2015

Ready. Aim. Fire.


Ahojte!
ak ste tak odveci ako ja a ešte ste nepočuli pesníčku v názve príspevku, určite si to pustite. BAE. No, to je jedno. Chcela som spraviť článok "meditation rutine" ale napadlo ma, že tu sto rokov nebol outfit a aj mne to chýbalo, takže konečne tu je. A možno sa k tej meditácii dostanem o pár dní, takže mi napíšte, či by vás niečo také zaujímalo. Lebo viem, že fashion blog sa myslí ako fashion/beauty blog, ale ja keď niečo vyslovene nezbožňujem, ako výrazné rúže, trblietavé linky a trblietavé laky, nemám potrebu to recenzovať (a najväčší môj make-up úspech je červený rúž, ktorý môžete vidieť na fotkách) a radšej by som napísala nejaký článok, čo zvyčajne na blogoch nebýva....


No ale späť k outfitu. Keď som tú košeľu videla, vedela som, že je to láska na prvý pohľad. Mám takú úchylku na zbrane. nie žeby som ich doma skladovala. Na to treba zbrojný preukaz a ten mi ešte nepotvrdili. Ale zbožňujem to ako motív na oblečení. Raz budem mať čierny crop top s takou tou dokonalou zbraňou nakreslenú striebornou farbou na boobies hrudi.

Okej. Dnes si pripadám trochu zdrogovane, ale stále lepšie ako náhla depresia, ktorá ma popadla, keď som uvidela 10 A4 na naučenie. (A hneď aj odišla, keď som sa na to vykašľala). Takže ak ste aj vy stále tak zavalené školou ako ja, pustite si tie mega pesníčky, ak môžte, odložte počítač a oddýchnite si. Lebo zajtra je pondelok, a na ten treba 2x viac spánku a nervov ako na iné dni....

Katherine

 
 
 

 

14 komentárov :

  1. máš úžasné vlasy, tie ti závidím :) inak ja moc vzorované veci nemusím, nemám fakt asi žiadne tričko na ktorom by bol vzor :) každopádne, mám rada čiernu, tou sa nedá nič pokaziť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se zas hrozně líbí ten klobouk! :) A "meditation rutine" určitě napiš, jsem zvědavá :)
    LoLa G.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý outfit :-) Ten kabát ti neskutočne pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeráš krásne!!! A určite by som si rada prečítala tú meditation routine :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Můj styl to není, ale k tobě ten outfit suprově sedí :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný outfit. Košile je moc hezká se zajímavým motivem. Já už mám školu naštěstí za sebou a je to paráda, takový klid, žádné učení... :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkný outfit :) Co se školy týče tak jsem taky celkem zavalená, vlastně bych se teď měla učit, ale raději si přečtu nějaké články :D
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkný klobouček :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Klobúk sa ti vážne hodí a posledná fotka sa mi najviac páči.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Klobúk je TOP ! :) , veľmi zaujímavý outfit

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť