• Home

pondelok 24. septembra 2018

7 Muses- Ocean


Milý Glitter Circus,
ako si podľa názvu článku možno uhádol, toto je prvý zo siedmych modelov- elastických trblietavých bodičiek (väčšinou v telovej farbe) na ktorých som v lete pracovala. Názov tohto modelu tiež napovedá, že aj keď je v ružovej farbe, je inšpirovaný morom, riasami, žiabrami a samozrejme morskými pannami. Teda až na "náhrdelník" pri krku ktorý mi jemne pripomína aj šaty princezien v československých rozprávkach.



Zo siedmych modelov trvala výroba tohto najkratšie, bol úprimne povedané robený v zhone, keďže ma deň pred odchodom do Chorvátska osvietilo, že by bolo pekné ho nafotiť tam. Flitre na rukách aj dekolte sú na rozdiel od ostatných modelov nalepované, nie prišívané. A keďže v tyle sú dierky, model ramena nemám, lepila som ich priamo na sestrinej ruke, kde sa jej prilepili cez látku ku koži. Ale bola taká zlatá, že po vyzlečení rukávu a odtrhnutí nemála chĺpkov na ruke, mi požičala aj tú druhú. No poklad.

Každopádne, skúsili by ste takýto doplnok možno aj k jednoduchému, jednofarebnému outfitu alebo šatám? Alebo sú tie trblietky príliš?
xoxo Katarina





Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára